Klachten of opmerkingen

Wij vinden het belangrijk dat u zich prettig en goed geholpen voelt bij Team Meijer. Heeft u een klacht of een opmerking? Vertel het ons gerust. Samen zoeken we naar een oplossing.

  • Bespreken met ons team
    Vaak kan een gesprek al veel duidelijk maken en eventuele zorgen wegnemen.
  • Onafhankelijke klachtenfunctionaris
    Komen we er samen niet uit, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via onze beroepsorganisatie KNMT. Deze helpt u gratis en onpartijdig.
  • Geschilleninstantie Mondzorg
    Mocht het toch niet lukken om tot een oplossing te komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze instantie bekijkt uw klacht zorgvuldig en doet een bindende uitspraak.

Meer informatie vindt u op de website van de KNMT: www.knmt.nl/voor-patienten/klachten-over-uw-tandarts

Certificaten

De certificaten van Team Meijer